معرفی و نقد و بررسی پاوربانک انرجایزر Energizer UE20001QC
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20001QC دارای ظرفیت بالای 20000 میلی آمپر است که از ویژگی های مهم  آن می توان به  قابلیت شارژ همزمان به سه دستگاه، پشتیبانی از فناوری فست شارژ، تعبیه جایگاه مخصوص برای کابل اشاره کرد. برای آشنایی با قابلیت ها و امکانات متعدد پاور بانک انرجایزر UE20001QC همراه باشید و نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان، پلازا و دیجی کالا را در خصوص این محصول مطالعه نمایید.

دیجی کالا:

شارژر همراه «UE20001QC» که محصول «انرجایزر» است با بهره‌گیری از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0 دستگاه‌های شما را بسیار سریع‌تر از حالت عادی شارژ می‌کند؛ البته به شرط آنکه دستگاه شما از این تکنولوژی پشتیبانی کند. در این پاوربانک سه خروجی وجود دارد که امکان شارژ هم‌زمان سه دستگاه را به کاربر می‌دهد. به همراه پاوربانک UE20001QC کابلی وجود دارد که می‌توانید همیشه آن را متصل به آن نگه دارید. این کابل به شکل تخت طراحی شده است.

مدارهایی که در ساخت شارژر همراه UE20001QC استفاده شده‌اند، کاملا ایمن‌شده هستند و اتفاقاتی مانند شارژ بیش‌ازحد، اتصال کوتاه یا افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان نخواهد افتاد. 

پلازا:

پاوربانک یا شارژر همراه، در دنیای صفر و یک امروز، شاید بعد از گوشی هوشمند، مهم ترین وسیله ای باشد که نیاز داریم به همراه داشته باشیم. تمام شدن شارژ باتری گجت های هوشمند و عدم توانایی در برقراری ارتباط با سایرین، به علت نبود شارژ، بسیار آزاردهنده و در برخی مواقع بسیار عواقب خوبی در پیش ندارد. از این رو، نیاز به داشتن یک پاوربانک را اکثر ما حس کرده ایم. شرکت Energizer را به پاوربانک های سرخت و قدرتمندش می شناسیم. پاور بانک UE20001QC با ظرفیت 20000 میلی آمپرساعت، یکی از محصولات قدرتمند این شرکت است که توانایی شارژ همزمان 3 دستگاه را با هم دارد. پس دیگر نگرانی بابت صرف زمان برای شارژ نوبتی دستگاه های دیجیتال خود نخواهید داشت. می توانید همزمان از سه درگاه، برای دو مرتبه برای شارژ 3 گوشی هوشمند استفاده کنید بدون اینکه شارژ باتری پاور بانک UE20001QC به انتها رسیده باشد. این محصول، یک پاوربانک قدرتمند برای شارژ باتری گوشی های هوشمند، تبلت و سایر لوازم دیجیتال شماست. جنس بدنه این محصول، از پلاستیک سخت و مقاوم است که می توانید با خیال راحت آن را در هر شرایطی به همراه داشته باشید چراکه تهدیدات احتمالی، مانند افتادن و یا ضربه، آسیبی به آن وارد نخواهد کرد. یکی از ویژگی های برجسته این پاوربانک انرجایزر، پشتیبانی آن از شارژ سریع است؛ به این صورت که در مدت زمان 35 دقیقه، می توانید شارژ باتری پاور بانک UE20001QC را از صفر به 85 درصد برسانید. جهت اطلاع از شارژ باقیمانده باتری پاوربانک، انرجایزر بر روی بدنه آن، نشانگرهای LED تعبیه کرده که هر یک از آنها، نشان دهنده درصدی از شارژ باتری هستند. طراحی زیبا و شیک، در کنار عملکرد فوق العاده، پاور بانک UE20001QC را به یک انتخاب بی نظیر برای شما تبدیل می کند.
 
ایده برتر پارسیان:
  • کیفیت ساخت عالی، مقاوم در برابر شوک و ضربه

شرکت انرجایزر در ساخت شارژر همراه انرجایزر UE20001QC از پلاستیک مرغوب و سخت استفاده کرده و به همین دلیل این محصول مقاومت بالایی در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی، سقوط از ارتفاع کم و فشار بیش از حد دارد. کیفیت ساخت این پاوربانک به گونه ای است که در صورت استفاده صحیح، برای ماه ها و حتی سال ها می توانید بر روی آن حساب باز کنید!

پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE20001QC در ابعاد 147 * 76 * 26 میلی متر و وزن 440 گرم عرضه شده و می توان آن را با قرار دادن در کیف دستی، ساک ورزشی یا کوله پشتی با خود در تمام طول روز به همراه داشت. توجه داشته باشید که این پاور بانک با ظرفیت بالا دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و از این جهت وزن و ضخامت نسبتاً زیاد آن قابل توجیه به نظر می رسد.

  • امکان 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به صورت میانگین

اگر از آن دست کاربرانی هستید که با گوشی موبایل خود در طول روز زیاد کار می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک Energizer UE20001QC با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی خود یک دستگاه پرکاربرد برای شما خواهد بود. ظرفیت کامل این پاوربانک گوشی به طور میانگین برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته توجه داشته باشید که متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، تعداد دفعات شارژدهی پاوربانک انرجایزر UE20001QC ممکن است از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود.

  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

در نگاه اول به پاور بانک انرجایزر 20000 میلی آمپر حتماً متوجه دو پورت خروجی USB آن می شوید. همچنین در اطراف پورت های خروجی، جایگاه برای قرار دادن کابل شارژ تعبیه شده که اگر کابل را از این جایگاه خارج کنید، پورت سوم USB پاور بانک نیز برایتان قابل استفاده خواهد بود. پس در مجموع شما می توانید از پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE20001QC برای شارژ سه دستگاه به صورت هم زمان بهره ببرید که ویژگی بسیار کاربردی محسوب می شود. چرا که دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت و به این ترتیب می توانید با سرعت بالاتری به کارهایتان برسید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک انرجایزر UE20001QC را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

اگر شما نیز تجربه استفاده از پاور بانک Energizer UE20001QC با ظرفیت 20000 میلی آمپر دارید از شما می خواهیم که درقسمت کامنت سایت دیجی کالا به ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذاریید.

 





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 26 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی